Klachten
U heeft een klacht?
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg aan u of aan een familielid. Vanzelfsprekend doen we er dan alles aan om deze ontevredenheid weg te nemen.
Als u ontevreden bent over de geleverde zorg of ondersteuning dan bespreekt u dit bij voorkeur eerst met uw contactpersoon bij onze Zorgorganisatie of de persoon die u deze zorg heeft geleverd. Als dit niet leidt tot een (volledige) oplossing dan kunt u de klacht voorleggen aan de Klachtenfunctionaris.
Onze Zorgorganisatie is aangesloten bij Spot. Via Spot kunt u uw klacht deponeren bij een onafhankelijk klachtenfunctionaris.
Een klacht indienen
U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via:
klacht@verenigingspot.nl
035 - 54 27 517
Postbus 5135, 1410 AC Naarden
Bijlagen bij deze pagina:
Klachtenreglement 2017 SPOT
Reglement Geschilleninstantie Zorggeschil
Informatiefolder Indienen klacht